czwartek, 29 maja 2014

#1 Na początek...coś o sobie.

Witajcie!
Jestem, jak już większość z Was wie,jestem Morfi. Postanowiłam założyć tego bloga, ponieważ prosiło mnie o to wiele moich starych czytelników, jeszcze z mojej poprzedniej przygody z blogowaniem.
Ten blog, zamierzam prowadzić inaczej. Będzie to blog przede wszystkim modowy. Będę tutaj też poruszała  temat zdrowego odżywiania i trochę tego co dzieje się w moim życiu na co dzień!
Dziś jednak, opowiem Wam trochę o mnie i odpowiem tu przy okazji na najczęstsze pytania kierowane do mojej osoby.
Pierwszą sprawą, która najbardziej ciekawi ludzi kiedy mnie poznają, jest mój wygląd. Rzucający się w oczy kolor włosów i wyróżniające się z tłumu ubrania wydają się być co najmniej dziwne dla większości osób.
Moja przygoda z "innością", zaczęła się kiedy miałam może 10 lat. Byłam wyrośnięta, bardziej dojrzała emocjonalnie i zupełnie inna od rówieśników. Któregoś pamiętnego dnia, postanowiłam pofarbować włosy na czerwono. Był to całkowity szok dla nauczycieli, rodziców i uczniów, co wzbudziło liczną fale tak zwanych "hejtów" i pokładów agresji, o których wcześniej nie potrafiłam rozmawiać.
Zaczęłam chodzić smutniejsza i mniej pewna siebie niż wcześniej, wtedy też na szczęście przyszły najgorętsze wakacje mojego życia i poznałam ludzi, którzy towarzyszą mi do dzisiaj w życiu.
Od dziecka, wychowywałam się na muzyce Punk Rockowej. Mój ojciec, zawsze mówił mi, że to jest właśnie to, ja też poczułam, że taka właśnie muzyka uderza do mojego serca. Kupiłam pierwsze glany i zmieniłam całkowicie wszystko w swoim wyglądzie. Dziś, to norma. Dziś dzieciaki już mogą robić wszystko.
Wtedy to było coś niespotykanego i niezwykłego, pomimo odrzucenia, jestem z siebie dumna, że miałam odwagę.
Drugą kwestią jest moja orientacja seksualna. Jestem biseksualna i parze na wnętrze człowieka. Patrzę na jego oczy i na to co ma w duszy, nie w spodniach. Tak właśnie znalazłam Alicje, promyk słońca w moim szarym życiu.
Jeśli zaś chodzi o to co w życiu robię, łatwo się domyślić. Jestem artystką. Maluję, zazwyczaj abstrakcję i impresjonizm. Gram na wielu instrumentach i śpiewam. Ale największą pasją zawsze było dla mnie pisanie.
Pisanie jest czymś, co chcę w życiu robić i czymś w czym chcę osiągnąć całkowity i nieskazitelny sukces.
Na dziś, to wszystko. Zachęcam do dalszego czytania, ponieważ już od następnej notki tematycznej, poruszę temat o który pytacie się od dłuższego czasu.
Zapraszam do poczytania -> http://ask.fm/jebiemnietojuz
I komentowania, oczywiście kulturalnego i z klasą!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz