wtorek, 26 sierpnia 2014

#6 Kids on Tumblr stole my style.

Dzień dobry! Już dużo osób się skarżyło na brak notek, ale cóż moi drodzy, ostatnio mam coraz mniej czasu. Przepraszam i postaram się to nadrobić!
Dzisiaj chciałam poruszyć temat siłowni, która jest na prawdę fantastyczną sprawą. Wczoraj byłam pierwszy raz. Przyszłyśmy z Anią o 9 i poszłyśmy na zajęcia ze sztangą, na których wykonuje się ćwiczenia które angażują poszczególne partie mięśniowe. Ostatnie 10 minut poświęcone jest na abs. Następnie poszłyśmy na rowerki, bieżnie i robiłyśmy wewnętrzne i zewnętrzne partie ud. Byłam na prawdę zachwycona organizacją zajęć i przyjemną atmosferą pomieszczeń iż stwierdziłam, że od następnego wejścia kupuje sobie karnet miesięczny. Więc będę na bieżąco zdawała wam relacje.
Wydaje mi się że chciałabym przejść na sprawdzoną diete 2000kcal. I wydaje mi się, że to na prawdę dobra opcja, dla ludzi cierpliwych.
Schudłam z tali, bioder, ramion i barków. Jestem zadowolona. Teraz trzeba robić uda i brzuch czyli te najbardziej problematyczne partie ciała i mam nadzieje, że siłownia mi w tym pomoże! :)
A teraz, kilka zdjęć z mojej ostatniej sesji z Anką!




9 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię w krótkich włosach! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamierzam zacząć chodzić na siłownie, moim zdaniem to nie tylko super sprawa dla ciała, ale też jakaś odskocznia :)
    Pozdrawiam, http://lirycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W skali od 1 do 10 jak bardzo się spociłaś i gdzie najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia <3
    powodzenia w ćwiczeniach :p

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. schudłaś po jednym treningu ,pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schudłam po kilku miesiącach ciężkiej pracy słońce :)

      Usuń