sobota, 2 sierpnia 2014

#5 Historia Pudrowego Cukierka.

Witajcie po długiej przerwie!
(Zrezygnowałam z tematu poprzedniej notki ale na pewno wrócę do niej, za jakiś czas)
Chciałam bardzo przeprosić, że nie było mnie tutaj tyle czasu, ale wiele się zmieniło i chciałabym Wam wszystko tutaj opowiedzieć.
Ostatnio, leżąc sobie wieczorową porą doznałam olśnienia. Moje włosy, nie były ani krótkie, ani długie i ogólnie rzecz biorąc to takie jakieś nijakie. Stwierdziłam, że trzeba to zmienić, więc wybrałam się o fryzjera i obcięłam je na całkiem krótko z czego jestem niesamowicie zadowolona!
W sumie do z moich zmian w wyglądzie dochodzi świeżo zrobiony kolczyk w wardze przez Marcele i tunele powiększone do 8-10mm. Jeszcze 6mm i będzie idealnie.
Dzisiaj przychodzę do Was z małym wyzwaniem, które ja zaczynam już od jutra. Wydaje mi się że w około 25 dni uda mi się zrzucić trochę więcej ciałka niż zwykle i wreszcie wyrobić sobie mięśnie na brzuchu, ponieważ już mam pierwszy zarys górnych partii mięśniowych.
Myślę, że każdy z Was chociaż raz w życiu robił brzuszki i wydaje mi się, że mam racje, prawda?
Ja będę codziennie robić moje treningi, ale będę do tego dorzucała 10 minut ćwiczeń tylko i wyłącznie na brzuch i wszystkie jego partie + trening Ewy Chodakowskiej na wewnętrzne partie ud co jest wyjątkowo problematyczne. Z jutrzejszym dniem, całkowicie odstawiam cukier i ograniczam sól do minimum.
Za 25 dni pokażę Wam efekty mojej pracy! Jeśli uda mi się wyrobić na brzuchu super mięśnie to rozpiszę Wam dokładnie cały przebieg treningów.
A jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to wydaje mi się że był udany tak samo jak i moja wczorajsza sesja z Julią Rabajczyk czyli wspaniałą początkującą fotograf o wielkim talencie :) Ja również zrobiłam jej parę zdjęć, ale myślę, że nie moja w tym głowa i ona sama je Wam zaprezentuje.





4 komentarze:

  1. Wow, super wyglądasz! ♥ Ja też zaczęłam ćwiczyć, ale squats challenge :) Chodakowskiej nie polecam, złe doświadczenia.
    queen-of-day.blogspot.com
    zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i życzę miłego dnia :) Chodakowską ćwiczę już bardzo długo, więc jednak zostanę przy niej, ale rozeznam się też z Twoimi ćwiczeniami!

      Usuń
  2. świetny blog :) zapraszam na swojego: http://horyzontalnie.blogspot.com/ :) naprawdę robisz kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dla mnie znaczą takie słowa :) Dziękuje i lecę na trening :D

      Usuń