czwartek, 10 lipca 2014

#4 Submarine~czyli przedsmak jutrzejszej notki o wakacjach i wakacyjnych zdrowych dietach!

Cześć kochani! Chciałam Wam powiedzieć, że dzisiejszy dzień był na prawdę czadowy. Przyjechała do mnie Ada i ogólnie rzecz biorąc dobrze się bawiłyśmy! Słuchałyśmy muzyki, śpiewałyśmy, robiłyśmy zdjęcia i oglądałyśmy film. Muszę się przyznać do tego, że zgrzeszyłam i zjadłam pizze ale jeszcze dzisiaj będę to porządnie spalać! :)
Wracając do notki. Zaczęły się wakacje, a mi plany się trochę pozmieniały. Jak na razie nie wiadomo czy do Warszawy pojadę, ale jeśli jednak się uda, zdam Wam pięknie relacje z mojego pobytu w stolicy. Na pewno będę często jeździła nad wodę, jednak całe noce będę spędzała na pisaniu. To mój najważniejszy cel na te wakacje. Chcę już po prostu skończyć tą powieść, mieć to z głowy i przeczytać ją w całości, od deski do deski.
Z dnia na dzień, mam coraz lepszy humor. Chociaż wczorajsza noc, nie należała do tych najbardziej udanych, ale w końcu, każdy ma takie noce! A rano trzeba wstać, uśmiechnąć się i po prostu iść dalej! To moja metoda, bardzo skuteczna :) Mam bardzo dużo pomysłów i na tym się teraz skupiam.
Zostawiam Wam dzisiaj trzy rzeczy:
Pierwszą z nich, są wiersze Jacka Podsiadło, mojego ulubionego pisarza. Polecam takie wiersze jak:
~"Wiersz napisany w ciągu 45 sekund".
~"Powiem".
~"Ple Ple Ple Ple." 
~"List do pani Malibu". 
~"Jadąc do Ciebie."
~"Depozyt." 
~"Dopadło mnie przerażenie".
Drugą z nich, jest przepis na cudowne smoothie orzeźwiające!
Smoothie orzeźwiające
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
4 dojrzałe kiwi
1 mały banan
1 i 1/2 szklanki zielonej herbaty
1 łyżka płynnego miodu
3/4 szklanki pokruszonego lodu


Owoce obieram, kroję na plasterki, ostudzam herbatę i wszystko wrzucam do blendera :) 
Efekt i smak, na prawdę cudowne! Idealne na lato, ponieważ bardzo ochładza i sprawia, że człowiek czuje się o wiele lżejszy. Mi idealnie zastępuje słodycze i lody w gorące dni! 
A trzecią rzeczą są zdjęcia z dzisiejszego dnia z Adą :) Miłego oglądania! Zapraszam wszystkich do kulturalnego komentowania :)







1 komentarz:

  1. dzięki za fajny dzień ✌ niedługo notka u mnie
    http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń