wtorek, 1 lipca 2014

#Szybki post, na dobry sen.

Cześć kochani! Dzisiaj będzie krótko, zwięźlę, na temat i oczywiście pozytywnie!
Wczoraj był 1 lipca. Czyli dla mnie oficjalnie pierwszy dzień wakacji. Spędziłam go bardzo miło, z Anią i Wiką, chwilę z Michałem i Pawłem a potem przyszła jeszcze Nacia. W sumie, to z tymi wakacjami, bardzo dużo ma się zmienić. Na prawdę bardzo dużo, co trochę mnie przeraża, ale to nic. Wszelkie zmiany, zawsze są dobre, monotonia w życiu, nie jest czymś dla mnie. Teraz już leżę w łóżku, jestem bardzo zmęczona i ogólnie mózg zasypuje mnie myślami nie na temat. Wspominam stare czasy, kiedy to internet był dla mnie najważniejszy ponieważ miałam tutaj pana M. Teraz, kiedy go nie ma, moje życie staje się z dnia na dzień coraz lepsze. Chcę już spotkać się z Kaśką, szaleć w stolicy, chodzić po pubach i po prostu cieszyć się z życia.
Stwierdziłam, że zrobię listę postanowień, na te następne mam nadzieję, że magiczne dwa miesiące:
~Zapuścić włosy i zadbać o nie.~
~Ustabilizować się emocjonalnie i uczuciowo najbardziej jak się będzie dało.~
~Zadbać o realne znajomości, o ludzi którzy są na miejscu.~
~Ograniczyć palenie papierosów.~
~Uśmiechać się, więcej niż w ubiegłe wakacje.~
~Nauczyć się akceptacji swojego ciała i umysłu.~
~Podróżować po całej Polsce.~
~Przestać patrzeć oczami i wreszcie spojrzeć na ludzi sercem.~
~Skończyć pisać powieść.~
~Odpocząć od wspomnień.~
~Znaleźć sobie prawdziwych przyjaciół.~
To będą dobre wakacje, może i najlepsze z tych które dotychczas przeżyłam. Chciałabym i trzymam za to mocno kciuki!
Coś dla ucha, na poprawienie humoru. ♥
A na koniec, akcent humorystyczny, czyli moja mała zmiana wyglądu. Blond włosy i okropna jakość zdjęcia!

4 komentarze:

  1. jedne z bardziej sensownych postanowień jakie do tej pory widziałam na blogach. :) szczególnie podróżowanie po Polsce i stabilizacja mi się podobają, bo zwykle miałam takie same. ;) a w tym roku stabilizacja już się pojawiła, a podróże niestety tylko w weekendy są możliwe.
    i życzę powodzenia w odpoczywaniu od wspomnień, bo mnie czasem jednak nie udaje się od nich uciec.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo! Życzę miłych wakacji i dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaj "pomalowac taras" do postanowien kurczaczku
    nadchodze!
    (tez zostawie adres do siebie, a co!)
    http://adriannadomagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń